2.1.2013

Sorry, I can explain this

Hei vaan kaikille.. (: Ei nyt ole tullut postauksia, mutta en ole kuvaillut nukkeja ollenkaan. Enkä oikeastaan mitään - nauttinut vain ystävien ja koneen seurasta.
Mulla on nukkeinto aika alhainen, joten näiden kuvien laatukin sen mukaista.. Ei vaan tunnu enää mikään innostavan.. Hmm. No jaa, toivottavasti silti luette tämän.
Olen ajatellut lähettää Minnien kustomiin joskus, sillä se näyttää ihan sairaan tyhmälle. Kadun sitä, kun kustomoin sen.. :/ Oh well..

Olen ajatellut Emilien ja Lilan myymistä, sillä en vaan kuvaa niitä ikinä... Mutta kun mietin, ei kukaan varmaan ostaisi ;; Noh, ehkä tämä tästä c:

 Pitäkää hyvä vuosi nwn ! Syökää paljon karkkia, opiskelkaa ahkerasti ja sitä rataa (:

 Ensimmäinen nukkekuva tänä vuonna. Emmin Ida.. (Emmi ei nukkeile enää, joten en laita blogin linkkiä :d)


Sitten on vuorossa - taas kerran - pieni kuvatarina.


 Michela: Hei vaan kaikki lukijat! nwn

 Michela: Lauralla on jonkinlainen nukkemasennus, eli hän ei ole oikein tehnyt mitään kanssamme.. Nyt kuitenkin Laura päätti tehdä jonkinlaisen kuvatarinan, jotta saisi edes vähän materiaalia postaukseen nwn

 Michela: Hetkinen... Mikä vihko tuo on?

 Michela: Jonkinlainen tehtävälappu... Varmaan minulle. No jaa, eipä mulla muuta tekemistä oo, joten miksipä en suorittaisi tätä tehtävää? :d

 Michela: Mutta kone... se on... niin kaukana D;

Hetken kuluttua

 Michela: Noniin, mitäs mun pitikään tehdä? En osaa enää käyttää tietokonetta... *hetken mietiskely*
Ai niiiin, nyt mä muistanki nwn

 Michela: Ensin pyyhitään osoitekenttä tyhjäksi nwn Ja sitten alkaa lempikohtani..

 Michela: ..nimittäin osoitteen kirjoittaminen nwn

 Michela: Oho, se vei vain 5 minuuttia nwn Olen nopeampi kuin ennen.. :o

 Michela: Ja nyt se Enterin painaminen..

 Michela: ..noin <;

 Michela: HEI, TUOHAN OLEN MINÄ! nwn

 Michela: Okei Michela, keskity.. hmm, lukijapalkki..

 Michela: Hetkinen...

 Michela: ..BLOGILLA ON YLI 30 LUKIJAA! :O

--------------------

Kiitos kaikille lukijoille, jotka ovat liittyneet nwn


~ Laura ja nuket

4 kommenttia:

Comments make me happy nwn